Hjärta dig!

Har tatuerat mig idag!!!! =) Ett hjärta på handleden! (kommer bilder när det är läkt, snyggare då)

Ett hjärta som står för alla mina nära och kära. Sen står det även för att lämna den gamla tiden bakom mig och blicka framåt! Jag lever i nuet och tar dagen som den kommer!

För alla mina vänner och min familj betyder så oerhört mycket för mig så jag kan itne säga det nog med gånger!! Jag vet inte vad jag hade gjort utan er!!! Älskar er alla!

Sen finns det kärlek som inte går att förklara men som är helt underbar.

Idag var det avslutning på redskapsgympan, inget mera sånt framöver. Sen va det jobb en kortis på Maneten, men imorgon är det heldag där! Kul! =)

Nu är det dags att sova, men måste bara säga att jag längtar... En längtan är jobbig samtidigt som den är helt fantastisk.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Whatta fuck, här förväntar man sej en hyllning för att jag ställer upp å svettas med dej!!!!

Haha

2009-04-21 @ 23:21:59
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0