In the blue

En myys stund m Amanda m massa tjöt i några timmar, bara du o jag o halva kungsbacka som vet vad vi snackat om eftersom vi är så HIMLA diskreta du och jag, Amandot.

En räksallad och efter det en hallonpaj m caffelatte till på UTESERVERINGEN!!!!! Lovely!
Vi har bara snackat massa massa skit idag, sen har vi ju pratat viktiga saker som storlek och känsla också. Känner du igen detta m o känna känslor på känsliga ställen Amanda? ;-) Hahahaha kan man låta bli o ta upp det?

Vi har ju även lärt oss nått nytt om Kungsbacka, Sverigeleden går här igenom tydligen, mycket intressant. Sen har vi fortsatt vårat skitsnack o tyckt bara lite illa om alla dom som har lägenhet i Söderstaden för vi vill ju också ha nytt o fräscht! (säger jag som har nytt o fräscht redan men ändå, hehehe) Men en sån underbart mysig eftermiddag/kväll vi har haft ihop! Som alltid när det är du o jag!

Snacka om att kännas som att allting verkligen håller på att vända!! Att kunna säga att jag verkligen börjar känna igen mig själv igen!!! Mitt gamla vanliga jag is on its way back! Det är en sån härlig känsla så det känns som jag svävar i det blå. Sen kan det bero på nått mer.. Men vad vet jag..







Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0