Lite segare än vanligt...

Lite tröttare än vanligt är man allt.... Men det är väl tillåtet en söndag?

Vart en liten tur på kungsmässan för att se om jag kunde hitta ett par ljuvliga skor, men dom va TYVÄRR slut i min storlek..... =( Fast då är det väl inte meningen...

Sen träffade jag Sandra en kort stund. Hjärtat mitt =)

Sen va jag Liselott och Fredrik på McDonalds, det är ok, det är SÖNDAG!!!

Sen stallet, skulle egentligen rida men vi va inte riktigt med på dom noterna... Lite för sega då.....

Nu på kvällen har jag och Liselott ätit glass och tittat på tjejfilmer! Myyys!!! =)

Imorgon ska jag ta tag i livet och gå runt och lämna CV i lite olika butiker, hoppas jag kan få nått napp i alla fall!! Hade ju så hemskt gärna velat jobba i klädbutik..... Hade ju vart hur kul som helst att få hålla på med KLÄDER varje dag!!!! =)

Bed time! Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: e.

hello love! tack för senast!

jag har fixat en ny header till dig nu så sms:a mig ditt lösenod m,m. så fixar jag iordning lite här

2009-04-27 @ 18:41:26
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0