På den tiden man var lyckligt ovetande..

Tänk om nån hade berättat för mig denna dag hur mitt liv kommer se ut om ett år....

Det kan hända mycket på några månader.. Men nu är den skiten över och allt dess helvete är ett avslutat kapitel.

En hälsning till alla föräldrar på det stället är att jag kommer sakna barnen och att vad som än är sagt och vad det nu än är som dom vet så har jag blivit så illa behandlad här och detta för att jag råkar vara en person som säger vad jag tycke och tänker. Tänk om nån sagt till mig på min anställnngsintervju att det är förbjudet att yttra sig, hade det sett annorlunda ut idag då? Men dom blev av med sitt största problem (ENLIGT DOM!!!) Och mitt helvete är som sagt över, Nu är det nya tag som gäller! Ett nytt liv! Det är för kort för att ödsla tid av att gå dag in och dag ut och må så dåligt så man inte ens ser meningen med att gå upp på morgonen.

"Lev idag som om det inte finns nån morgondag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0