Tomorrow!

Imorgon gäller det!!!! Tattoo på handleden!!! =)

Ska äta frukost med Erica, om inte hon får jobb vill säga, men får hon det på maneten så ses vi ju ändå eftersom jag ska hoppa in och jobba två timmar på eftermiddan! =)

Sen är det avslutning med redskapsgympan, nu är äntligen tisdagarna lediga för MK!

Åååhh så spännande det ska bli o få göra min tattoo!!! Jöklar jag m min smärttröskel och detta ska göra önnu ondare än höften! Shiit! ;-) Plåga sig en stund sen är den ju där för alltid!! =)

Lovade A-L att jag ska sminka mig m blå skugga imon för att visa henne hur det ser ut, det blir spännadne för det är första gången så jag vet ju inte själv hur det ser ut! ;-) Se om jag kan ta en bild och via här också!

Imon ska jag lägga en order så jag når min STJÄRNSTATUS!!!! =) Men det hör inte hit, blir lite mkt MK snack i alla inlägg när man har en sån bra kväll som ajg haft ikväll!!! =)

Men nu är det sängen som gäller, dröm sött!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0