Underbara May Kay!

Hudvårdsklassen jag skulle haft idag blev tyvärr inställd, men så fick jag åka på utbildning istället och det är alltid lika underbart och otroligt INSPIRERANDE!!!! Idag var det dessutom helt fantastisk för Cecilia Nicoletti var där och det mina vänner är en kvinna jag verkligen ser upp till!! ;-)

Lite som blev sagt idag:
- "Enthusiasm is the motivating power to success!"
- Alla kan nå högt upp i Mary Kay, man bestämmer själv hur mycket man vill kämpa!
- Fokusera på allt som det är det sista du gör.
- Gör det NU så är det gjort! Sitt inte och tänkt eller bestäm dig utan AGERA!
- Ingen annan än du själv har valt ditt jobb, vilket är fantastiskt i Mary Kay att du väljer om du vill börja.
- Peppa dig själv genom t ex musik du gillar eller att säga bra saker till dig själv!
- Va givmild o snåla ALDRIG med komplimanger till andra. Berätta det som är roligt istället för det som är tåkigt!
- Ingenting tar energi ifrån än mer än vad negativ inställning gör och det kan bara du ändra på!
- Det finns inte problem, det finns bara utmaningar.

Är det inte helt underbara ord? Självklart tog jag bara med dom delarna nu som jag tycker är användbart i livet, resten sparar vi tills DU bestämmer dig för att höra av dig till mig och vill att jag ska berätta mer om våran fantastiska fristående karriär som jag kan erdjuda ALLA kvinnor!!! Så det är bara att skriva en rad till mig så hör jag av mig till dig, maila mig gärna på [email protected] alt skriv här! Jag vill bara att alla kvinnor skall ta del av denna fantastiska känsla jag har när jag jobbar med Mary Kay!!!

Min första rekrytering blev aktiv idag, älskade Ida, så då fick jag min nya fina pin att sätta på min kavaj. Se nedan vad fin den är! Fast det är känslan den kommer med som vi gillar allra mest!! ;-)

Fint va?

Säger det en gång till, Mary Kay är underbart!


Kommentarer
Postat av: e.

Grattis älskade!!

2009-04-15 @ 09:13:00
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: IA

Tack Elin!! =) Love you!!! Puss puss

2009-04-16 @ 00:15:34
URL: http://annamariaackre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0