Fint väder, men tvätten går tydligen först.....

Väder styr humöret... Tycker jag i alla fall!! Jag är en riktig väder människa! Igår va det regn och jag mådde kasst!! Sen ändrades det förstås när jag fikade m min moster och sen fick träffa min älskade vän Amanda och då vände allt!!

Nu är det sol ute! Härligt! Fast i detta läget vill jag hellre ta på mig fina kläder och gå och sätta mig på en uteservering och prata om allt och inget med en kompis! Inte som jag ska göra... Åka till stallet... Det är väl klart att stallet är mysigt och speciellt när det är fint väder men jag vill inte mera nu!! Sista veckan m hästarna sen slipper jag det!!

Just nu så håller jag på o tvättar... Det är också väldigt underhållande och avslappnande... Eller inte...

Men nu känner jag att jag låter lite negativ... Kan bero på att jag inte fått komma ut i det fina vädret än!! Ska tvätta en tvätt till innan det blir stallet, det blir nog en tur till havet med en av hästarna i alla fall!

Längtar till ikväll... Jag kan knappt vänta!! Fast min vän hade hellre sett att jag kom hem till henne o drack vin o satt o tjöta hela kvällen men icke då! Det va ju otur att det va just denna kvällen hon var ledig!! Blir nog ett tillfälle till snart, vi ska ju se Australia ihop och det vill jag inte vänta på!!!

Nu är det snart dags för lite mat tror jag.. Ska jag bli klar så snabbt som möjligt går det ju inte att  sitta här o dega då får man ju fixa med annat medans tvättmaskinen rullar!

"Njut av nuet, det går inte i repris"

Man kanske skulle måla sig som påskkärring o ta en sväng till blåkulla i påsk?

Sen måste jag bara säga en sak till Amanda:
- Heeeey broschan!! Cykel på kööööpet! Kompis!!

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Egentligen ska man ju skriva CIKEL på köööpet, dom uttalar de ju typ så.

2009-04-09 @ 12:05:21
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0