Back in business

Nu börjar allvaret igen.. Jobbar hos pappa nu i två veckor men får jag annat jobb så tar jag det istället.

Alla dagis öppnar idag o jag tänkte sätta mig o ringa rektorer för att försöka 'charma' till mig lite jobb.. Kommer jag lyckas m det? Antagligen inte, men det är värt ett försök! ;-)

Igår så va jag m min älsklings Amanda hela dagen. Vi hade verkligen en riktig söndag. Vi vet båda anlednignarna som jag inte tänker skriva här. Inte hennes iaf, men jag älskar dig hjärtat o finns alltid här för dig! I vått o torrt!

Själv såg ajg en person som jag inte ville se o fick veta en sak som ajg inte ville veta. Varför skulle detta just igår? Don't know. Men watta fuck det är väl bara o slå sig fri o gå vidare m livet. Eller försöka iaf. Att man kan bli så jävla konstig o känna så mkt så man både gråter för att man är helt förkrossad o skrattar för att det är näst intill komiskt. På samma gång. Jag satt o skratta o grät samtidigt, av precis dom anledningarna ovan. Frisk? Don't think so!

Men vad ska jag göra m mitt liv i höst då?? Hoppas jag kan vara vikarie på dagis. Ska verkligen ligga på så att jag får den viljan fram i alla fall. Annars vet jag inte? Äähh det löser sig! Som nu när det regna ute kan man ju klara sig utan att jobba ute..... ;-)

Kommer lite bilder sen när jag kommer hem, kan itne lägga upp det från jobbdatan, tar för lång tid!

Nu är det lunchtime.

-ciao!

Kommentarer
Postat av: josefin

Lycka till med dina döda hästhuvven sis! ;)

2009-08-03 @ 13:50:19
URL: http://josefinackre.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bara du inte flyttar å lämnar mej här, då orkar jag inte mer.

2009-08-03 @ 21:26:19
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0