Dagens !!

Idag så blir det antagligen lite mys på bryggan vid ån m Elin thaimat o prat! =) Myspys!

Fast först så ska hon tydligen köpa skor.. Vilket är en liten plåga eftersom ajg är svag för skor o inte får köpa nått på vem vem hur många dagar... Fast jag tror det kan vara nyttigt för mig..

Jag mår lite bättre idag.. Har fortfarande hela huvudet fullt av snor (ledsen för ärligheten) men jag är såå rastlös så jag klarar inte av o sitta inne mer.. Så en lugn kväll m Elin är nog precis rätta medecinen för mig!

Detta är vad jag har på mig idag..



Sen ägnar jag dagen åt att knäcka mig själv totalt eftersom jag snart inte har nått kvar av SATC... Goda ting tas slut alldeles för snabbt... Bara en säsong kvar.... =(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej, det är fortfarande en Tuss. Va e de å övertala? Klart du ska ha en, vi åker i september!

2009-08-05 @ 22:54:22
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0