Födelsedag/förlovning/inflyttningsfest!

Kul kväll igår hemma hos Bettan o Robin!! =) Roligt o träffa mina kära "stallvänner" igen, det va ett tag sen!! =)

Lite pics:
   
Lek - Hitta din respektive genom att känna igen benen m ögonbindel på! 


   
   
Det va fler där men det va tydligen dom här personerna som gick i vägen för min kamera ;-)
Såå kul o träffa er igen!! =)

När vi väl vaknade idag (jag sov där), bakis o goa så gjorde vi en kraftansträngning o åkte till kba o käkade på donken. Sen åkte Bettan o Robin vidare till Ica Maxi för o köpa tårta för idag kommer släkten till dom. Fun for them! JAg vet två som hellre hade legat halft döda i soffan än o ha massa folk hemma en dag till... ;-)

Nu ska jag fortsätta min myskväll på tumanhand. Sitter m en filt i soffan o levande ljus, tänk va mysigt det hade vart m lite sällskap till det.. Men vem är jag o deppa? Jag har ju SATC, iaf i 10 avsnitt till... ;-) Ska nog ta mig en skål m glass... mmm livet är bra härligt! ;-)

- tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0