Första dagen!!

Första dagen i skolan o jag kom dit o hem helskinad!! ;-) Fan asså jag m mitt lokalsinne hade kunnat hamna var som helst!! Trots att jag vet att jag är helt kass på o hitta o borde sitta på helspänn första gången jag åker nånstans lyckades m o tjöta bort tiden på spårvagnen i telefon o åkte för långt... ;-) Lyckat.. Men jag hittade till slut!! =)

Nu på kvällen har jag vart hemma hos min daarling Amanda!! Vi satt o tryckte kakor, bokstavligt talat, fy fan va gott det är m Mary Land Choklad kex!! ;-)

Jag cyklade från henne o det va nått jag va tvungen o kolla på datan när jag kom hem, som tydligen itne kunde vänta tills imon.... JAg kommer hem, sätter på datorn o är nollställd, jag har TOTALT glömt vad jag skulle leta upp på datan!!! =/ Fasen va trött ajg blir på mitt jävla minne, jag är så lost iblans då det är skrämmande!! Känns som det hade nått m skolan o göra... Men jag är inte säker... Hmmm... Jaja jag kommer väl på det om det va nått viktigt!

Nu ska jag glo runt lite på nätet innan jag går o lägger mig!!

Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0