I suck!

Jag veet jag suger på o blogga på helgerna, händer så mkt annat kul då så jag sitter knappt vid datorn alls!! Fast det visar ju iof bara att jag har ett liv, så jag ber icke om ursäkt för det! Man lever bara en gång så lev livet, for fuck sake! ;-P

Fredag utgång m min favvo brud, love my Amanda!!

Lördag jobb på dagen o på kvällen va det släktkalas, bror fyllde 20.

Söndag jobb på dagen o på kvällen satt jag hemma hos Amanda o glodde på tv.

IMON BÖRJAR JAG SKOOOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! ! ! ! Shiiiitt asså!!! Det ska bli såå kul o få gör anått riktigt m mitt liv!!! Första gången på L Ä N G E !!! Känns det som iaf....

Funderar på o designa om lite på bloggen... Fast det tas nån dag när det finns tid, alltså inte nu för nu ska jag soova!!


Jag o Amanda va ute i fredags!! Vi headbanga så jag hade ont i nacken i 2 dar efter det.....
Inga mer kommentarer på den.

Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fuck jag hade värst ont den tredje dan, men vi lämnar de bakom oss nu.. Haha

2009-08-25 @ 06:46:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0