Jag hjärta skor!

Skor är ju bara nått som är såå helt underbart!! Man kan inte få för många par!! Det är omöjligt! Får det inte plats? Bygg ut eller flytta ut möbler istället.

Jag o Amanda va en sväng in på k mässan (bianco) och det är ju så underbart m skor! <3 Vi testade på, men ingen av oss köpte nått, shoppingstopp för min del!!!

Sen va vi på Naam o åt räksallad o nu sitter jag framför datan.... Borde ha dåligt samvete för det men njeeaa har ju vart ute en stund i det fina vädret! ;-) Ska nog gå ut o sätta mig om en stund igen........ Kanske..

Ida va här en stund o hälsa på nyss!! Sötaste Ida!! =)

Ska kanske till Amanda en stund senare ikväll, vi ska planera en tripp till Stockholm!!! Vi ska ut o göra huvudstaden osäker en kväll!!! =)

Nog för nu, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0