Jobbar...

Jobbar... Åååååh va roligt! Det är ju nästan så ,am dööör va kul det är o gå upp på morgonen för att gå o jobba.... Jippie...

Såå nu har jag klagat färdigt. Har en att göra lista som jag måste ta tag i idag. Lite sånna här saker som jag egentligen itne har en aning om som t ex fixa lån o bidrag o grejer från csn. Spännande.

Sen har jag lite o ta tag i när det gäller gympan också. Vet inte om jag skrivit det här nån gång men jag är med i styrelsen i en gympa förening som ansvarig för barngympan, så nu är det lite o göra innan det ska dra igång för hösten. Ska göras idag också.

Vilken spännande dag jag har framför mig, håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter hur spännande som helst ;) och jaaaa, hjälp mig med bloggen!! frågan är om det är bäst om vi tar det när jag kommer ner?? Pusss

2009-08-10 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0