Lördag !!! =)

Skulle ta igen mig o slappa på dagen eftersom det va fest på kvällen men inte då! Tomas o AnnaHanna knackade på mitt fönster på förmiddan o sen blev det en dag på freeport (nu ska ni veta att detta m shoppingstoppet börjar kännas väldigt jobbigt o jag hittade jätte mkt fint som jag ville ha men itne kunde köpa, inte många dagar kvar nu)

Sen gjorde vi oss iordning för att åka på 40års fest hos Anette!! Den första jag möter när vi komemr dit är mammas kusin Linda som ajg itne träffat på massa år!! Vi visste inte ens själva hur lång tid det gått sen vi sågs sist, men det va sååå kul o träffa henne!!! Kvällen blev såå lyckad!! Vi hade jätte kul o festa hela natten lång!

1234
5678

1 Jag o Linda! =)
2 Födelsedagsbarnet m en partytuta!! ;-)
3 Chillout.. Anledningen till att allt blir som det blir... Varje helg...
4 Tomas o AnnaHanna
5 Mamma
6 Anette m en kräftskivehatt... Ingen vet var hon hittade den...
7
Josefin
8 Jag, Linda o mamma, fräscha för o vara halv fem på morgonen!! ;-)

Jag gick o la mig kl 6 på morgonen.... Det va kul ända tills jag skulle gå upp... Mer om det i nästa inlägg..

Tack Anette för en lyckad fest!!! =)


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Vilka härliga bilder! :)

2009-08-18 @ 11:52:07
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0