Min brors kärlek på andra sidan Europa.

Jag måste ju bara berätta vad min bror Emil har gjort.

Han har träffat en tjej via nätet, itne så konstigt i dom här tiderna, finns det nått som inte sker via datorn? Det enda som är lite speciellt här är att hon bor i Makedonien ett litet land mitt i Europa... Finns knappt med på kartan.. DEt va inte det som jag skulle säga...

Det jag skulle berätta va att han har åkt dit för o träffa henne, han är där nu!! Han satte sig på ett flyg o åkte till ett land vi knappt vet vad det heter o träffar en tjej!!! Anja heter hon förresten, hon har ju ett namn, ska ju itne kalla henne för det direkt.. ;-)

Absolut inget fel på henne, hon verkar vara världens gulligaste, verkligen!! Men att man vågar åka till Makedonien för o träffa nån man aldrig träffat!! Eller ur hennes synvinkel, bjuda hem nån som bor i ett helt annat land som man alrdig har träffat att bo hos en i en vecka!!!! Dom är heelt ofattbart modiga/korkade, jag vet själv inte vilket jag tycker....

Jag säger detta för jag är nog egentligen grymt impad, själv vågar jag knappt ta tåget in till Göteborg o träffa nån jag inte känner.... Vågar knappt ändå för jag är rädd o gå vilse. Jag skulle ALDRIG våga göra en sån sak. Man borde våga, vi lever bara en gång.


Anja & Emil - ser väldigt kära ut.. Om du frågar mig! <3

Eller så är anledningen till detta inlägget att jag egentligen undrar hur i helvete dom kan lyckas m o hitta varann??? Jag lyckas ju inte m o hitta nån som jag känner för... Jag kanske borde leta utanför Sveriges gränser...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men guuud, det är ju så gulligt så man bara dööööör! Å andra sidan IA så behöver du inte leta utanför Sveriges gränser. Jag finns ju i Stockholm och jag kommer ner den 10:e september. Oavsett om jag bor hos Mr.T eller hos Liselott! All kärlek från mig till dig, ses snart. Puss

2009-08-23 @ 20:53:46
URL: http://sanningenomsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0