Paris Hilton and her BFF

Jag trampade mig raka vägen till k mässan o köpte sushi efter jobbet! Mumma!! Sen cyklade jag hem o satte mig m SATC o sushi, kanon o jag va verkligen förberedd på att sitta där länge. Ha, det kunde ju jag glömma..

Först så kom Madde hit för o hämta sykel o visa vilka gudomligt söta små kläder hon köpt till sin systers bebis (som inte föds för än i december, men vem är hon o vänta?) Snacka m henne en lite stund o när hon gått skulle jag precis sätta mig i soffan när nån gorma mitt namn från utsidan o skrämde halft ihjäl mig. Amanda o Therese (det va självklart Amanda som ropa) Hon hade nämligen läst på min blogg att det va sushitajm så hon tänkte göra mig sällskap. För sent, men vi stack till Naam så hon fick käkat  sushi o jag fick efterätt. Kladdkaka o latte, gott!

Den stackarn i kassan på Naam hade nog velat krypa in under disken o försvinna när vi bombadera honom m våra kommentarer o frågor. "Jag vill bara ha kladdkaka om den är tillräckligt kladdig och det vet jag ju itne förrän jag ätit upp den, kan man byta då?"

Han häller på grädde så blev det den här:

Han: Vill du ha grädde?

Jag: Jaa!

Han: Räcker det så?

Jag: JA, jävla snåljåp.

Haha stackarn.... ;-)

Sen hittade vi en dvd skiva mkt misstänkt bögporr så vi trampa hem till Therese för o se om det stämde, det ända vi kunde välja va vad vi ville ha för text o om vi ville ha hård eller mjuk, sen tog det stopp. Ännu mer misstänkt? JA. Fick vi nånsin reda på vad det va på skivan? NEJ.

Sen va det Paris Hilton o final på "My BFF" Så jävla roligt o patetiskt så vi kunde ju inte annat göra än o titta på när det sista psykfallet fick dissen av Paris Hilton. Hahaha hon skickade ju henne direkt till psyket o lämnat ett brev där det stod "Sorry, your not my bff" Idioter. Do you wanna be my BFF? Hahaha! OBS vi käka kemikalier i form av glass o vi vet ännu inte vad det kommer ha för konsekvenser!!! Scary Scary!


Paris Hilton and her new BFF

Nu sitter jag o tittar på SATC m levande ljus o varma mackor, ett avsnitt till sen är det dags för sängen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

"Hii Carrie! I´ll be back in fiiiiive" djuuup mansröst



Haha har du sett de än?

2009-08-11 @ 23:10:03
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Therese

"Psalmer från köket"s regissör ringde, han undrar om vi hade kvar skivan. Jag sa nej.

Gjorde jag rätt eller fel?

2009-08-12 @ 20:05:34
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0