To late yesterday!

Det blev lite för sent för o blogga igår kväll... Så nu sitter jag här på jobbet igen o har precis ätit frulle.

Igår så tog jag o Lisa en ride till Kållered o drog en runda till Ikea, Chilli, Rusta o Jysk. Sen svängde vi förbi Börjes i Kungsbacka innan vi åkte hem till henne.

Hon köpte älgpasta på Ikea som vi åt tillsammans m köttbullar o en jättegod pesto, mumsigt! ;-)

Sen så bestämde vi oss för o titta på Ice Age 3 men vi fick vänta på Patrik för han skulle bara träna först. Så medans han roade sig m o träna så roade vi oss m o måla en tattoo på Lisas arm, den blev kanon fräck men liite för stor för o tatuera in på riktigt.. Fast jag va riktigt nöjd m vad jag åstakom! =) (det var alltså jag som målade, Lisa satt bara där..) Ska nog rita ner den på papper så jag kan skugga o färglägga riktigt.

Sen bakade vi en "kladdkaka" som inte blev kladdig som vi åt när vi tattade på filmen. Ice Age 3 va kanon mysig o rolig! =) Klockrena råttor! Haha!



Det var gårdagen det, back to work!

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0