Slår i klappar

Slår in klappar!! Eller jag ska börja slå in klappar...
Ikväll är det kalas, imon är det julafton!! =) Dan före doppare dan idag!! =) MYS PYS! Åker hem till mamma o pappa så fort jag är färdig inslagen, eller rättare sagt, alla mina klappar är färdig inslagna!
Igår va jag me Liselott o hennes mamma ut på en tur med hästarna i snön och det va ju ur mysigt!! Saknar hästarna jätte mycket, är väldigt sugen på att ta tag i det lite bättre igen! Tog lite bilder med systemkameran igår, men har inte tid att lägga upp dom nu så dom kommer efter jul!! =) Men det är bilder på Djinah, Zettan, Ferrari och Grim! Liselott o hennes mammas hästar!! =)
NE börja slå in julklappar nu då!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 19:39:47
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0