Desperata hemmafruar

Jag, Amanda o lillsyrran min har varit o ätit på karma.. Satt där en bra stund o när vi bestämde oss för att gå så börja det spö regna så det va ju bara till att sitta en stund till. Ingen av oss vill ju gå när det regnar. Sen gick vi o köpte godis (ja, vi köpte 1 kg o jag har klagat hela kvällen på min degiga mage) och gick hem o tittade på fyra avsnitt av dom desperata hemmafruarna =) Lånade första säsongen av Liselott o dom är ju bara så grymma! Så nu har vi sett fyra avsnitt sen va Amanda tvungen o cykla hem för hon ska jobba imon. Vilket jag me ska göra så jag borde verkligen gå o lägga mig.

Nu tror jag vi ska sätta på en disneyfilm så sussar jag gott om en stund. Det får jossan stå ut me. Bara för att den skitungen kan ligga kvar o sova imon när jag ska upp o jobba! Livet är bra orättvist ibland.. 

Jag o Amanda bokade biljetter o ska gå på bio på tisdag, Harry Potter o halvblodsprinsen!!! =) Har hört att den ska vara grymt bra!! =)

Ne nu ska jag göra mig redo för sängen sen är det disney (eller varför inte Astrid Lindgren?) som gäller!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: e.

Jasså du min underbara! Skall hjälpa Amandas kompis först bara som jag har lovat för typ 3 veckor sen men jag får aldrig tummen ur rumpan! puss

2009-07-19 @ 22:59:18
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0