Frulle

Tvättdag så jag måste gå o köpa tvättmedel nu för det är slut... Har bara för vit tvätt kvar.

Har precis ätit frulle, kaffe o äggmacka, mumsigt och nu är jag mätt o glad! =)

Så nu är det mataffären som väntar. Sen ska jag fylla i min tattoo på handleden.. Kul o göra om nått som redan finns där... :-/  Men men det är ju gratis o ifyllnaden är rätt dålig så det blir nog bra när den är klar!

Sen ska jag jobba fr klockan två. Det jobbiga m o vara ledig mkt är att man tycker inte det är sååå kul o jobba.... Nästa vecka jobbar jag hela veckan igen.. hmm Men i slutet på veckan så kommer JESSICA!!!!!!!!!!!!! =D ÅÅÅHHH va jag längtar!!! Sen så kommer ju Sandra imon så det blev ju oväntat sthlm-besök redan denna helgen!! =)

Ne dags o trampa sig bort till mataffären..

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0