Glass i Gottskär

Va ute o skulle hålla lektion men jag sa att hon slapp betala bara jag fick rida istället... Han är lite jobbig o oriden min älskling och jag klarar inte riktigt av o bara stå o se på så nu red jag igenom honom ordentligt... Mysigt o få rida ett riktigt dressyr pass det va sååå längesen!!

Sen åkte jag o Bettan ner till gottskär o åt italiensk glass o drack kaffe. Satt ute på bryggan i dt fina vädret o tjöta bort några timmar. Har haft med mig system kameran men det spelar ju ingen roll eftersom jag inte kan få in dom korten på datorn än.... Men men vi har haft en kanon dag.

Nu höll jag på o koka över pastan men jag lyckades precis... Den smakar inte slabbigt iaf o det är ju huvudsaken ;-)

Lisa är på väg o ska hämtas sitt nya rouge hon har köpt! Tänkte hon skulle komma nu så jag kan hoppa in i duschen när jag käkat färdigt..

Ska följa med Ida o henner kompisar till 29:an en stund ikväll, har inte träffat henne sen innan Turkiet! Ska bli kul o träffa henne, även om det betyder att jag måste gå till mingel för o göra det... ;-)

Nu har ja snart ätit upp.. Var är hon?

Sriver mer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0