Golfbollar?

Godmorgon!! Jag o Madde hade stora planer för stranden idag. Då är det inte roligt när man vaknar och det är grått ute. Pratade med Madde för en stund sen o hon prata om o åka med hennes pojkvän in till Göteborg o köpa golfbollar.. Ok? Fast sen la hon till att åker vi med så blir det ju ett stopp på ett fik o äta och då lät det helt plötsligt lite mer intressant. För är det bara golfbollar kan dom åka själva.

Just nu sitter jag här med min kaffe och funderar på allt möjligt.... Googlade utbildningar igår och det fanns väl en del jag kunde tänka mig. Fanns tyvärr ingen närliggande för den utbildningen jag sökt eftersom min tanke va att byta... Det är inte många som fattar vad jag skriver nu men jag vågar inte skriva på annat sätt än så länge. Det är bara i tankestadiet så blir det inte av finns det ingen mening med att säga för mkt.

Nu ringde Madde mig och det blir inget Göteborg men därimot så va hon grymt sugen på pannkakor så nu ska vi fixa!! ;-) Ska cykla bort till henne nu så får vi se vad vi hittar på efter pannkakorna.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Love du ska inte byta! Hoppas innerligt att du kommer in på det du sökt om det är det jag vet om :)



pussar

2009-07-14 @ 14:46:24
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0