jobbjobbjobbjobb....

Idag har jag jobbat heeela dagen... Två olika jobb... Ena från 8-17 andra från 17.30-20.30... Funny.... så min dag har inte vart så jätte händelserik kan jag ju säga... Imon blir det därimot lite roligare för då är det Ikea som gäller efter jobbet!! =) Sen ska pappa hjälpa mig o göra färdigt här hemma!!! =) Längtar!!! =)

För några dar sen så fick jag ju för mig att jag skulle köpa ny cykel... Vilken tur att jag inte gjorde det för igår så hade min pappa fått för sig att ha nskulle laga min cykel så imorse kom han med den hel o användbar!! Så nu har jag ÄNTLIGEN en cykel!!! =) Kanon!! =)

Jag vill ha lite marin/newport inspirerat i min lägenhet... Ska sitta o leta lite inspiration nu o se om jag hittar nått spännande imon!! =) Nu när jag har kommit in i en sån här rush så vill jag inte sluta!!!! Vill bara fortsätta tills allt är heeelt perfekt!! =)

Ska kolla runt lite.... Lägger in bilder om jag hittar nått kul så ni får se ungefär vad jag är ute efter! =)

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0