Last day !!!

Så va det fredag igen.. Sista fredagen på sommaren, känns det som i alla fall! Nu jobbar jag två veckor sen öppnar dagisen igen, back in business.

Det jag har att göra nu på dagen är att gå o köpa strumpbyxor, sen såg jag en klänning på MQ som jag är lite sugen på... Jag har ju shopping stopp from imorgon!! SISTA CHANSEN innan jag måste leva en månad in hell... ;-) Lite måste man överdriva.. ;-) -fast nee det är faktiskt så det känns.. Sista dagen av frihet på en evighet, precis så känns det. Även om det är jag själv som bestämt detta så kommer det ändå vara skitjobbigt rent ut sagt. Men jag hoppas det kommer vara värt det.. Har försökt o ha shopping stopp en gång tidigare, fast då va det min mosters idé och det gick inte så bra... Eftersom det va hon som bestämde det åt mig o inte jag själv..

Som sagt så ska jag bara en snabbis bort till K mässan idag så jag tar det rätt lungt här. Bara jag har gått dig o tillbaka innan kl16 för då kommer Lotten hit för att vi ska göra oss iordning för festen ikväll. Som jag fortfarande inte har kommit på vad jag ska ha på mig till.. Fast om jag börjar sminka mig och sen dricker några glas vin så skiter jag i vilket sen ;-) Då tycker jag själv att ajg är snygg i vad jag än har på mig ;-) Fast huvudsaken är väl snygga underkläder? Eller? ;-)


Inflyttnings fest hos min älskling Erica ikväll, detta är hon o jag i vintras!

Kommentarer
Postat av: Tippie

Fin blogg! Älskar headern :)

Hoppas du får en bra helg!

2009-07-31 @ 13:10:13
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Kenza

shit vilken beautiful blogg du har! jag följer flitigt din blogg, för den är så superduper bra! :) jag beundrar verkligen dig! Hoppas jag får träffa dig någon dag!

Pussar och Kramar

din kenza!

2009-07-31 @ 13:29:28
URL: http://kenzas.se/
Postat av: Jo

2009-07-31 @ 13:31:12
URL: http://kenzas.se/
Postat av: josefin

så, nu ser du att jag har läst din blogg. Jag gillar din nya desing! :D Älskar dig sis!

2009-07-31 @ 13:32:37
URL: http://josefinackre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0