Snabbt!!

Snabbis blogg ;-) Jobbar o diggar till rix fm på högsta volym! ;-)

Iag får jag förlänga mitt abbonemang!! Undrar vilken mobil jag ska välja.... hmm... Sen har pappa lovat att han ska fixa photoshop till mig!!! =) Så jag blir ju såååå sugen på o köpa en riktig system kamera o börja fota på riktigt!!!! =) Älskar o fota o har man en riktig kamera så blir det ju såååå mkt bättre än med en vanlig digital kamera... Konstnärliga bilder blir inte särskilt konstnärliga om man inte tar dom m en riktig kamera....

Vill göra en jätte framkallning av nått fint naturkort o ha som tavla på väggen =)

Har fixat ett skrivbord i bekväm arbetshöjd nu så det är nästan som o jobba på kontor.. ;-)

yes yes skriver lite om min shopping sen när jag kommit hem från Ikea!!! =)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0