Tvmys o korvstroganoff

Skulle ha jobbat till nio igår men det blev inte så.. Skönt!! Va jätte trött så jag va rätt glad att jag slutade vid fem..

Så jag hade en myskväll tillsammans m Lisa =) Först gick vi på k-mässan vilket gjorde att jag blev några kronor fattigare.. igen... Sen åkte vi hem till henne o åt mat (korvstoganoff) o tittade på tv =) Myyys!! =)

När jag kom hem kl halv elva fick jag ett ryck o började röja i lägenheten men fick sluta vid tolv eftersom jag va så trött så ögonen gick i kors + att jag skulle ju upp tidigt idag.

Försov mig i morse... kul o vakna 20min innan man börjar o det tar 15min o cykla till jobbet.... Men jag va bara 5min sen så grym är jag!! =)

Senare idag sk ajag träffa Amanda!! =) Har inte träffats på två veckor så jag saknar dig my one and only hagga in the world!! ;-)

Ne nu ska det inventeras.

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0