Duktig jag.

Håller just nu på o tvättar upp kläderna som jag haft med på resan, så duktig är jag... fast det känns lite plågsamt eftersom vädret har suveränt!! Men jag har sagt till mig själv att två tvättar innan jag får åka o lägga mig på stranden.

börja med att slänga in mina strandhanddukar i tvätten så jag kommer inte så långt utan dom... ;-)


Marmaris.... Tänkt om vattnet kunde se ut så här?

Nä det blir nog en kanon sommar hemma så man får lite goa fina stranddagar o underbara grillkvällar och det är ju det vi alla älskar med den svenska sommaren!!! =)

Det blir Gårda brygga idag m Lotta o hennes pojkar!! =) Myspys!!

Ha det så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart att vi ska! Vet dock inte om jag hinner denna veckan för vi flyttar ju på onsdag....

2009-06-29 @ 10:51:45
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: h

underbar bild!

2009-06-29 @ 18:51:10
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0