Danger!

Har jobbat från 8-21 idag... Vad gör man inte för pengar... =P Men det har gått bra, ska bli skönt o sova nu bara...

Sitter i sängen o målar naglarna m min laptop som bord.. Tänkte krydda till vardagen lite, leva lite farligt ;-)

Ne är grymt trött... Måste bara vänta tills naglarna torkat helt så jag kan gå ut o hönga upp en tvätt o sen tvätta bort ansiktet o gå o lägga mig! Kändes som jag kanske kommer i säng om en halvtimme om jag har tur.... =S

Imon ska jag jobba till 16 sen ska jag in o provjobba på Alfons!! =) Håll nu tummarna för mig!! Vill ju SÅÅÅ gärna ha detta jobbet!! Åh vad jag vill börja jobba i butik, det verkar ju såå kul!!!! Tror det kommer passa mig perfekt!! =) Men men får jag det inte så är det väl bara att hoppas på att jag kommer in på min utbildning så jag ändå kan börja plugga m det... Då kommer jag ju ha mkt lättare att få extra jobb i affärer sen!! Hoppas jag ;-) AAAHH vill så gärna ha detta jobbet!!! =)

Lacket är inte riktigt torrt än... har överlacket kvar också... Vill ju inte måla på för tidigt så det riskerar att bli kasst så man får göra om... ORKA det.... Blir iaf en färg som heter "Summer Red" m IsaDora... Fint m röda naglar =)

Har inte lag in några bilder på ett tag såg jag... Kasst men har tyvärr inte orkat ens ta bilder... Jobbat hela veckan ju!! =) KUL o ha nått o göra iaf, men blir ju trött på kvällarna! Speciellt om man jobbar till 21.. Sen har jag väldigt svårt att varva ner... Men nu börjar ögonen ge efter, sen är det nog lite psykiskt också, för nu kan jag ju inte lägga mig förrän jag är färdig m det som jag skrev ovan!

Äh nu blir det sista lagret, sen ska jag bläddra runt lite bland olika bloggar innan jag tar tag i resten så jag kommer i säng nån gång!!

Ha det gott så länge!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0