Fredag!

Jobbade 8-16 på Maneten, mys idag me!!! =) Sen va jago provjobbade på Alfons!! =D Det va KUL!!! =) Nu får vi hålla tummarna.......

Mys fredag m Amanda o Madde! =) Först ica o köpa godis (frukt, eller vadå Madde?) Hahaha dom trodde jag o Amanda va fulla o Madde gick o ursäkta oss ;-) Hahaha Pinsamt?

Sen hem till mig o titta på psykoskräck film.... Gott i alla fall m syréner o hammockar, men vem fan har dödat kattjävlen??? Hahahaha Sen har vi ju Madde då som slår Johns syster ;-)

Hur stavas boing? Boing boing boing.... ;-) Hey fatty boom boom... ;-)

Ne va tid det är för sängen!!! Huur trött som helst!!

Nu har jag satt på "the Holiday" den är så bra!! Somnar lätt till den! ;-) Sen har jag blivit dunderförskyld nu lagom till helgen.. Skyller på barnen för det!!!!

LÖRDAG imon ju!!! Sminka moster, passa kusiner, Eurovision hos Johan o Fredrik, utgång... Då gär det ju inte o va sjuk!!! Det är jag Amanda, Madde, Liselott, Fredrik o Johan imon!!! Ska bli kul!! Heja på Sverige m Malena Ernman - La Voix o sen gå till Ester o skaka våra lurviga! ;-)

Ne som sagt, nu ska jag sova!

En underbar natt önskar jag er alla!!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0