Havet idag =)

Jobbat hela veckan hittills på Maneten!! Mysigt!! =) Ska dit imon också, sista dagen för denna veckan.. Hoppas dom ringer in mig nästa vecka me! Vill ju gärna jobba!!

Idag va jag i stallet efter jobbet o red på Liselotts häst Djinah! =) Vi red ner till havet, mysigt värre, det va helt blankt!! Underbart, jag älskar havet!!!! =)

Kom io säng rätt sent igår så jag är lite trött idag.... Blir kanske en tidig kväll... Fast klockan är redan 21 o jag har inte ens kommit in i duschen än så jag ska nog inte hoppas på för mycket! =P

Men men nog för nu!!

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Linn

Aw taaack :D!! Hur mår du idag?

2009-05-14 @ 10:32:41
URL: http://linntaastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0