Make Up kväll!! =)

Make Up kväll ikväll då, kul kul! Alla blev så fina!! =) Sen fick jag min stjärna!!! Ska ta ett kort o visa, men inte idag. =P

Sen en hälsning till min underbara vän Sandra som blev Miss Go-Give! En utmärkelse som man får om man ger väldigt mkt till andra! Man blir framröstad av andra i uniten. Du är såå värd den utmärkelsen!! Jag röstade på dig (finns ingen annan tänkbar) och jag hade motiverat min röst, även om man inte behövde det. Jag letade fram det gamla mailet jag skickade till Jessica o motiveringen löd:
"Min röst på Miss GoGive går utan tveka till Sandra, hon förtjänar den mest av alla, ställer upp så otroligt i alla lägen, vare sig det är MK eller inte. Vi är ju nära vänner tack vare MK! Så nu håller jag tummarna för att hon vinner den utmärkelsen... Kan man inte lägga fler än en röst på henne? ;-) Nu när jag gett motivering o allt? ;-)"

Det är ju så att jag tackar MK för att jag lärt känna den mest fantastiska människa!! =) Kan inte säga det nog med gånger hur glad jag är att jag har en vän som Sandra! Det kommer alltid vara du o jag!! Bästa vännen min!! Massa kramar till dig!

Nu är det HÖG tid för sängen, ska jobba imon, börjar 8 hos pappa...

Vi ska ha After Work imon m MK!!! Börjar m sminka oss o dricka lite rosé o annat gott här hos mig sen blir det middag på Ester!!! Ska bli så fantastiskt roligt!!! Längtar verkligen!!!! =)

Som sagt sängen ropar.. Nu obäddad, hur gick det till??? Tänk att jag va så duktig o tog ur lakanen men inte satte på nya? Den skiten fick jag nu, bara att tacka sig själv.

Sov så gott!! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Jag har själv inte varit i så många länder. Älskar dock Portugal/Albufeira :)

2009-05-20 @ 00:20:28
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0