pyjamas in the city

Igår va jag hemma hos min älskade Sandra och vi hade myskväll m en underbar kärleksmovie, nämligen Australia!!


Helt underbar film!! Jag gillade den skarpt!!!

Sov över hos Sandra tills idag, jobbat på Maneten idag! Kul!! =)

Hände en grej igår som gör att jag känner mig lite nere.. Men då är det underbart att det finns vänner som ställer upp så man slipper vara själv allt för mkt!!! Mitt hjärta Erica har varit här och hållt mig sällskap en stund på kvällen, tack vännen min!!!

Tittat på Mamma Mia nu på kvällen, den är ett lyckopiller, bara älskar miljön i den filmen!! Grekland!! Vill dit......

Tog en promenad efter filmen för att rensa tankarna lite och även lämna tillbaka en film som jag hyrt. När jag kommit halvvägs såg jag att jag gått ut i pyjamas.. Toppen, nu kommer alla som går förbi mig undra va jag är för psyko, får väl bjuda på det då... Snacka om att man märker att tankarna är på annat håll....

Men men allt har en mening och allt löser sig alltid, på ett eller annat sätt...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jennie

den vill jag se!







svar: hehe balder är min favorit oxå!

2009-05-05 @ 08:58:12
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0