Rensa soffbord

Ska byta lakan i sängen nu, annars är städningen helt ok här hemma. Har ett soffbord som inte är av denna värld bara... Nästa gång jag ska köpa soffbord så ska det vara utan hylla under... Där samlas BARA massa skit som man aldrig orkar rensa... Borde ju göra det nu när jag skriver det, men ska jobba hos pappa snart o ska till affären o köpa nått o äta innan så jag hinner tyvärr inte idag... Som alla andra dagar ;-) Fasen vad skönt det kommer vara den dagen jag väl rensar bort alla papper o så kommer jag undra varför jag inte gjorde det tidigare eftersom det inte kommer ta särskilt lång tid...

Ikväll är det Make Up kväll!! KUL!! =) Är jag inte hemma för sent så skriver jag en rad om det sen! =)

Me nu ska jag som sagt gå o köpa nått o äta.. Sugen på Keso, är det konstigt? Tycker det är såå gott! =) Sen blir det nog en svän förbi systemet o köpa en flaska vin till mig o Sandra till imon. Har nog ingen annan tid att göra det än nu, undrar när det öppnar? Får väl kika på deras hemsida.

Som sagt, skriver kanske några rader sen!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0