"Snygga tjejer röker inte" ;-)

Igår så firade vi Madde som har fyllt år!! =)

Vi hade det väl lika kul som vanligt ;-) Väldigt special folk ute om man säger ;-) 

Det va en jäkla BAS på dansgolvet iaf!! Hela byggnaden lyfte ju nästan! Sen va det en väldig massa folk... Kändes det som iaf.. ;-) "Vissa går tydligen in gratis!" hahaha

Sen va det en som kom fram (kille med EXTREMA rörelser m händerna, inget sagt, inget nämnt) o sa till oss att "Snygga tjejer röker inte" ok? För det första kom vi på efteråt att jag va ju KLART snyggast i så fall för jag va den enda av oss som inte rökte ;-) Sen kom vi även på efter ca 30min att vi skulle svarat me "och vi pratar inte m fula killar" haha! Känn på den du, synd att vi inte va så snabbtänkta så vi fick sagt det till honom bara,,, Men sen fick alla som kom fram o prata m oss känna på den kommentaren ;-) 

Sen ÄGDE vi dansgolvet!!! HAHA vi e FAN BÄST!!! hahaha trots att det va TRÅNGT så fick vi ändå fram våra bästa moves... ;-D

Thank you girls för ännu en GRYM kväll!!! =)

Nu är jag hemma hos mamma o pappa på lite söndagsmys!! Kan behövas efter denna helgen...

En snabb tillbaka blick; After Work m MK i onsdags, utgång o en grym efterfest m Angiie mfl i torsdags, vin o tjöt m bettan i fredags och födelsedagsfirande hos Madde m en utgång där vi va på TOPP igår... GAAALEN helg!! Grymt nöjd!! ;-) 

Ha det gott mina vänner!! 

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0