Sommarlov från gympan.

Har vart på intervju på Alfons idag! Det kändes väl bra tror jag, vi får väl se ;-)

Sen va jag ju, som ni ser nedan, och klippte mig idag också! Skönt!

Efter det så tog jag en fika m Sandra, my love!

Allt känns lite lättare nu, fast det fortfarande är jobbigt....

Nu ska jag iväg o vi ska ha avslutning m gympan... Har inte någon direkt lust för det egentligen men det blir säkert trevligt när man väl är där! Är ju som det ser ut nu ledig imon o det ska jag fira m att inte ställa klockan! Tänk vilken lyx om man kan få ha det så nån morgon bara i mellan åt.

Pappa kommer och hämtar mig när han slutar, så jag får se till att vara färdig när han kommer!!

Kanske skriver en rad när jag kommer hem, vi får se!

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0