sova nu?

Vakna i natt av att jag had en sån jääkla värk i magen, låg vaken halva natten, inte kul alls =(

Idag har jag umgåtts m min syster yster =) En stund sådär mitt på dan! Flumma runt på kungsmässan en stund o sen hemma hos mig satt vi o titta lite på tv.. o jag decka ;-P Har som sagt haft en jobbig natt... Men det va mysigt o träffa jos en stund!!! =)

Som sagt så somna jag.. sovit till o från nu på kvällen så nu när jag vill sova så blir det lite svårt... Men börjar itne förrän 9 imon så det är ju skönt!

Sen ska vi ha hudvårdsklass imon kväll! Jag o Ida! =)

Men nu är det nog för ikväll!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: elin

Hej min underbara! Vad sägs om mys på fredag?

2009-05-11 @ 08:03:26
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej gumman!

nja e la sådär. men bara å kämpa på... hur e allt med dej?? jag vet inte hur d blir imorgon än... ska till doktorn kl 17.... men jag slår en pling till dig ikv elr imorn... vi får ses snart ju!!

ha d super kram

2009-05-11 @ 08:43:10
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0