trött..

Vi hade jätte mysigt igår!!! Satt o drack öl o snacka på Liselotts altan!! Med utsikt över havet! Helt underbart! =) Det va lite kallt men vi gosade in oss i massa filtar så det va inga problem!! ;-) Det va jag, Liselott och Erica och vi hade det Helmysigt!!! Vad mer än gott sällskap, gott o dricka och gott o äta behövs det egentligen? Vitlöksbröden va ju suveräna och mina o Liselotts hamburgare va inte så dåliga heller.. ;-) Haha lyckad kväll i alla fall!!! =)

Rätt trött idag, blev ju några öl igår som sagt... Har precis tatt en dusch, då känns ju allt lite bättre! =)

Nu ska jag till kungsmässan, ska kolla m 3 om vi kan göra nått åt mitt abbonemang och sen ska jag hjälpa min moster att hitta ett guldhalsband som hon ska ha till bröllopet nästa lördag!

Orkar därimot inte sminka mig... Blir lite foundation så får folk tycka jag ser hemsk ut i stället! ;-) Jag är ju iaf ny duschad!

Ikväll ska jag hem till Lotta, tror vi ska grilla, blir kanon!! =)

Ne kungsmässan ropar! ;-)

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0