Lyx på en söndag!

Är hemma hos mamma o pappa, tänkte att man får väl titta förbi här en söndag em/kväll... En kväll här blir alltid väldigt mysig och lite extra "lyxig" jämförelse med min simpla vardag.

Började med att gå o lägga mig o sova på soffan, social som jag är, till en hyllning av Mikael Jackson på tv. Sen blev jag väckt av min gulliga mamma som sa att det va middag, Afrikana, mumma!!!

Sen fick jag för mig att jag i alla fall skulle göra en uppgift om bokföring och ajg började duktigt men efter att ha räknat hela talet och jag såg att dom blev skyldiga flera hundra tusen i slutet tänkte jag att nu måste nått vara väldigt galet. Jag tittade tillbaka, såg vad jag hade gjort för fel, rev ut pappret ur blocket vek ihopd det (funderade på att bränna det) och la det i papperskorgen. Så nog pluggat för idag!

Då kommer pappa o säger att det har slutat regna ute så vi kan bada i deras helt nya jacuzzi om jag vill! Tror ni nån kunde resa sig snabbare än jag då eller?? Fy fasen va skönt!!

Ut till jacuzzin, mamma, pappa, jag o Josefin satt där ute o drack öl (inte lillsyrran) och skråla till lugna favoriter (det finns stereo i jacuzzin!!) Nu känner jag ju att det kan finnas ett visst behov av att besöka mina föräldrar lite oftare, för det va HUR SKÖNT SOM HELST att bada utomhus!!!! =)

Skulle ju färga håret men som ni säkert förstår så blev det inte mkt tid över till det innan paradise hotel började!

Nu ska ajg gå o lägga mig, men detta blev verkligen en sköna söndag! Sånt gillas mycket!!! =)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0