Ajajajajaj...

Min nacke gör sååå jäättte ont!! =S Fyy va handikappad man känner sig när man inte kan röra sin nacke!!

Va i halmstad i fredags, gryyymt kuul m gryyymt sköna o balla människor!! Gillar sånna som vet hur man festar!!!

Igår va vi ute en sväng i kungsbacka som också va kul, ut kl 2 o dansa gärnet en timme tills det stänger, det är så vi gillar o ha det!!! ; )

Sitter o tittar på Idol reprisen. Får jag fråga en sak, hur faan kunde dom ge Camilla ett wild card??!! Va dom andra tjejerna som inte gick vidare så kassa så HON va den som förtjäna det bäst? Så sitter juryn o säger att det här är det starkaste o kaxigaste starfältet hittills så tar dom med en person som på två dagar lyckas m o misshandla två av mina favorit ballader totalt!!! VARFÖR GE HENNE ETT WILD CARD??!!! Vad gjorde hon för att få det?? VAD?? Fattar verkligen inte o jag blir bara arg när jag ser henne! Så NU kommer hon o NU byter jag kanal i några minuter så jag slipper höra helvetet!

Det bästa hon har gjort under Idol tiden va i tordags när hon gjorde bort sig i direktsändning!

Min syster kommer snart hit o ska mysa m mig!! =)

Hej så länge, ni som gillar Camillas version av Hallelujah passa på o titta nu på 4an!


Kommentarer
Postat av: sara

om du gillar kaffe - kika gärna in på min blogg:)

2009-10-04 @ 16:34:29
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0