Kom ihåg till mig själv

Är hemma hos mamma o pappa myysigt m supergod mat o gott o dricka!! =)

Självklart har vi suttit bänkade framför Idol!! Höjdpunkten på veckan!! =)

Vem va bäst ikväll då? Enligt mig va Eddie klart bäst! Fast favoriterna är Erik o Tove!! Dom två vill jag se i final!!  Strax därefter kommer Reza! Fast Eddie växte idag.. Och Mariette är ju helskön! Fast här kommer mitt kom ihåg till mig själv... Kolla MARY JET på spotify!!! Mariette har ju gett ut en skiva m tio låtar som finns på spotify under namnet Mary Jet..

Är som sagt hemma hos mamma o pappa o på den här datorn (pappas jobb dator) finns inte spotify så jag får kolla det när jag kommer hem!! =) Men för er som är lika efter ;) som jag o nyfikna på hur hennes låter är så kan ni ju gå in på spotify o lyssna!! =)

Nu ska jag fortsätta titta på Eftersnack!! Lailah Bagge är ju så sjukt cool o snygg!! Grymmast av alla, hon sitter helt klart säkert! ;)

Fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0