Myshelg!! =)

Helgen har bara varit mysig!! =)

I fredags va Angelica här så lagade vi mat o drack vin o tittade på Idol! =) Tack för en uurmysig kväll!! =)


Jag o Angiie!! =)

Igår va jag hemma hos Bettan o Robin o åt mat drack lite gott o spelade wii!! Härligt m en lördag i pyjamas!! ;)

Idag är det vintertid, ställ tillbaka klockan alla!! ;)

Sitter o tragglar Marketing... Går sådär men vad ska man göra för att det ska gå bättre?? 4 kapitel kvar o läsa sen ska jag bara lyckas m o fatta lite av det jag läst också... Fy fan det ska bli skönt när skiten är över!! =S

Ikväll är det gympa möte, gott m fika i alla fal!! ;)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Per-per

Otroligt snygga flätor ;) men fan va bleka vi e haha dax att sola ;).. Tack själv stumpan :) måste vi göra om.. Fuck yaa, puss&kram ;)

2009-10-25 @ 14:25:54
Postat av: per-per

haha sicka snygga flätor =)

dom e vi förbaskat bleka haha dax att sola?? plus lila vinläppar ;)''



tack själv för en grymt mysig å rolig kväll/natt =)

måste vi göra om =)

fuck yaaa! Puss&kram

2009-10-25 @ 23:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0