Pluggpluggpluggpluggpluggplgugglpuglpglug......

Sitter o läser i evighetsboken.... Men nu har jaf två o ett halvt kapitel kvar.. Sen är det dags o repitera!! Vill bara bli klar men det är inte lätt detta... Men nu känner jag att jag kommit in i ett stimm o vill inte göra annat än att lära mig helvetet så jag slipper omtenta! Klart att det kan ju bli så ändå, men jag vill ju känna att jag förberett mig så mkt jag kunnat!! Hade tänkt bli klar m det kapitlet jag börjar på så jag kan börja på ett nytt imon... Men det är jobbigt när ögonen går i kors... =S Vill bara börja läsa om så jag märker om det är nått som fastnat eller inte!!

Sen har jag en sammanfattning på en annan liknande bok om marknadsföring som jag ska ha med mig hela tiden som ajg repiterar, ifall det finns nån bra förklaring på svenska istället för den här jävla engelskan... Kommer inte bli några problem att leta jobb utomlands efter den här kursen ;) Sverige blir nog lite värre.... Fattar ju inte vad det är om man inte tar det på engelska!! ;)

Nä, dags o fortsätta... Nu är det envisheten i mig som tagit överhanden, bäst att utnyttja det innan latheten kommer tillbaka....

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0