Precis rensat skallen

Tog en promenad, lite frisk luft.. Funderar på o träna imon innan jag sätter mig m Marketing igen.. Jag måste komma igån o röra på mig lite mer! ;) Det är illa nu!! ;)

Idag har jag vart inne i Göteborg o haft en redovisning.. Kul hoppas vi blir godkända för den kursen va ett jävla plåster som va jobbigt o dra av! Eller nånting! ;) Men kommer faktiskt sakna våra gruppmedlemmar lite... KONSTIGT men sant! ;)

Vi fikade några från klassen idag, satt från halv tio till ett o bara tjöta!! Haha såå mysigt!! =) Det är så gott när man bara kan sitta på ett fik läänge!! =) Vägen dit va rolig också ;) Hahaahahaha för internt för o ens skriva me här men jag, Malin o Hanna kommer nog skratta länge åt allt som sprutar!! ;)

Sen har jag vart hemma o försökt plugga... Va lite ine på o åka in till Göteborg igen på em men jag kände att jag va tvungen o plugga, duktiga mig! =) Varför jag skulle åka in kommer KANSKE en förklaring på vid ett senare tillfälle.... Eller kanske inte, vi får se ;)

Varför är det jobbigare att vara ensam när det är mörkt ute än när det är ljust? JAg känner mig så jätte ensam nu men det gör jag aldrig när jag är själv på sommaren... Varför är höst o vinter jobbigare än sommar o vår? Hmmm det är konstigt det där... Men klart att man vill ha nån o krypa upp bredvid o titta på film m i höstmörkret =)

Nu ska jag sova, för finns det nån som helst chans att jag kommer ta mig upp o träna imon så är det efter en god natt sömn. Aldrig annars!!

Natti natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0