Redovisning..

Idag hade vi redovisning o det gick ju kasst!! Vi kommer få komplettera och alla grupper klassen var underkända... Undra var felet ligger då om ingen av 30 pers förstår uppgiften.. hmm inte hos läraren iaf.. Nej då...

1 vecka kvar till tenta... Nervöst som fasen men det är bara o råplugga fram tills dess o hoppas på det bästa... =S Osäker på om jag kommer hinna gå igenom alla kapitel igen... Orkar ju inte hur långa perioder som helst heller!! Fast idag kunde jag satt mig tidigare än kl 22... =P

1 vecka kvar till något väldigt mkt roligare också, min älskade Carro kommer hem efter ett år i Australien!!!! =D Hon är iof bara hemma en dag sen åker hon till New York en vecka men jag kommer få träffa henne o krama henne!!! =D Min älskling som vart borta från mig så länge!!! <3


ÄlsklingsCarro o jag för nästan exakt ett år sen!! PUSS!!!

Ne nu ska jag tillbaka till boken.... Ska plugga en liten stund till, imorgon blir det Ullared o inge plugg förrän jag kommer hem därifrån....

Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: elin

Den pussen satt jäkligt fint!



Klart att jag skall göra det för dej och tack för att du tycker att jag är bra!



pussar!

2009-10-29 @ 19:53:54
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0