The Holiday

Mys m Linda hela dagen igår, avslutades m The Holiday!! Jag hjärta Linda!!! =)

Idag har vart en sån rolig dag.. Jag har pluggat hela dan.... Eller jag me pauser eftersom jag inte ORKAR längre stunder.. Men men 3 kapitel idag är ändå helt ok... 4 kvar... Tenta på tisdag... Vill ha gått igenom alla kapitel innan söndag så jag har måndag på mig att läsaläsaläsaläsaläsalsäalsälslsläsalsäalsäasalaäsläaslä... Innan dagen D 3/11... Dagen som älsklingen kommer hem =) Jag förtränger det andra otrevliga som händer på förmiddagen... =P

Fredagen efter blir det i alla fall klassparty!! =) Niice jävlar va vi ska fira att det är över!! Fast kollar man på arbetena vi gjorde så känns det ju som omtenta är på ingång.. ;) Alla fick komplittera äver i varberg o lidköping.. Det är tre klasser där alla grupper gjort fel men det är inte läraren som inte kan förklara.. NEJ då!!

Nu går ögonen i kors på mig så det blir inte mer läsa idag, det gå inte in mer!! =S Ska nog sätta på nån mysig film o bara försöka koppla bort allt en stund innan jag ska sova!!

Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0