Bedövningshelv....

Va hos tandläkaren förut o NU ÄNTLIGEN börjar bedövnignen släppa!!! Är vrååålhungrig!! Inte ätit mer än två mackor idag så nu blir det pyttipanna!!! ;-) Yummie!! Speciellt mumsigt är det när man sitter o pratar m en person om massa annan god mat... Då lockar pyttipannan jätte mkt.. Jag lovar... Men ajg är lovad godare måltider så då får jag väl hoppas på det!! ;-)

Sen ska det packas inför Stockholm!! Ska in till Göteborg o leka m Mickan hela dagen imon sen ska vi ut m Natalie o Anna på kvällen så då får man vara färdig packad!! ;-)

Det va rätt gott m mat i alla fall, även om det va pyttipanna! ;-)

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ne, stövlarna ska jag ha och ett par jag kan köra i men sen vet jag inte om jag ska ta me ett till par... eller två. SUCK!

2009-09-03 @ 21:33:36
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0