Götet på dagen systermys på kvällen

Varit inne i Göteborg o fikat m mina classmates på dagen idag. Haha får nog börja skriva namn istället för classmates, är lite opersonligt ;-P

Det va Michaela, Anna, Natalie, Therese, Sofia och jag. Såå börjar allt lära mig några av namnen nu!! ;-) Vi fikade på Sweet Cofeeshop. Mysigt ställe det där! =)

Sen träffa jag Erica o vi gick en sightseeing i Göteborg. Hon försökte visa mig var allt låg o när vi hade gått 2 h o jag fråga var vi va o var Avenyn låg så gav hon upp. Jag är tydligen hopplöst fall, kommer inte lära mig..

Nu är min syster här o vandaliserar min stackars gaderob, hoppas den överlever... Nu ska hon få datorn så hon får pluggat lite (hon håller förhoppningsvis käften då) Sen ska vi se på Sunes sommar!!! =D

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0