Riding all day long!

Vart ute i det blåsiga men fina höstvädret o ridit i 3 o ½ timma!! Hahaha gissa vem som kommer ha ont i röven imon? Just det, jag.

Sen åkte jag o Lotten (det va vi som va ute o red) o köpte massa nyttiga grejer (bullar o cola o sånt) o åkte hem till henne o titta på några avsnitt av SATC! Myys dag! =) 

Sen det bästa av allt!! Det va 20% på HELA Biancos sortiment idag så skorna jag skulle köpa imon blev mina idag m 20% rabatt!!!!! =D A dream come true för en student!!! ; ) Så jag hoppa ut därifrån av lycka!! =) 

Jag o challe, gammalt kort, men fina är vi!! ; )

Sen en liiten bild till på skorna som jag köpte idag!! =)

Nu ska jag gå o lägga mig!! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0