Trött

Så jävla trött men det är heelt klart värt det! ; ) Vi va ute igår!! Jävla ball, vi äger fan dansgolvet!! Always! Sen jobbade jag idag, det va mindra kul... Så nu är jag så trött så jag mår illa.. Men som sagt det är fan värt det, man lever bara en gång.

Borde läsa lite Marketing, ska nog vara duktig o göra det, en stund innan jag ska sova iaf!

Bästa jag läst i den boken hittills (lite halft översatt på svenska):
Får man sämre ekonomi som konsument så lägger man mindre pengar på mat, medans hyra, räkningar och kläder är det man fortfarande lägger lika mkt pengar på.

Haha klockrent, nu när man börjat plugga o får hälften av vad man brukar så är det ju bra när ens skolböcker berättar för en hur man ska prioritera!! ; )

Ne men nu ska jag glo på tv, sen läsa lite och sen sooova!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0